EGYEDIREKLAMOK

 

Megrendelőink egyes kampányaihoz illesztve egyedi megoldásokkal is állunk partnereink rendelkezésére. Vállaljuk légi bemutatók, extrém repülős reklámok elvégzését is.


Egy a sikeres, egyedi reklámok közül: A PORSCHE Hungária nyíltnapi szivacstermék-szórása


A háttér-információk

2004 nyarán a Porsche Hungária nyílt napot tartott. Ezt sehol nem reklámozta, mert úgy döntött, hogy kizárólag egyedi megjelenéssel kívánja az érdeklődőket megcélozni. A megrendelőnek a szivacstermék-szórást ajánlottuk, mint erre kiválóan alkalmas módszert.

 

Végrehajtás

Megrendelőnk számára egy 12x10x8 cm nagyságú, szivacsból készült autót terveztünk, melynek "ablakába" került a szóróanyag, az ismertető. A szivacsautóból 15.000 db-ot gyártottunk, amiből repülésenként kb. 3-4000 db-ot szórtunk le a célterületeken, melyek - az ügyfél kérésére - az Europark, a Havanna Lakótelep, illetve a Tesco parkolói voltak. (Megj.: a szivacstermék szórást - a biztonságot szem előtt tartva, mivel ilyenkor lakott terület fölött, alacsonyan repülünk - mindig kétmotoros géppel végezzük). A repülések 2 alkalommal történtek, két egymást követő napon.
Környezetünk védelme érdekében kollégáink, hogy a fel nem szedett szivacsokat összegyűjtsék, minden szórás alkalmával a helyszínen voltak. Erre azonban egyszer sem volt szükség. Mint mindig, az emberek itt is egymást lepipálva versenyeztek az autókért...

 

A végeredmény

A kampány eredménye kiemelkedő volt. A Porsche visszajelzése szerint egyáltalán nem várt ennyi embert a nyílt napra, alig tudták fogadni őket. A szivacs szórás eredményessége jócskán felülmúlta a várakozásaikat.

 

Az átgondolt tervezés, és az eredményesség bizonyítéka

A szivacstermék szórás akkor lesz igazán sikeres, ha a fogyasztó a begyűjtés után sem válik meg a reklámanyagtól. Ezért a leszórni kívánt terméket úgy kell kialakítani, hogy azt a vásárló hazavigye, és valamilyen módon később használni tudja (ez esetben pl. autómosó szivacsként, vagy fürdőszivacsként). A két legalsó fotón - melyeket Budapesten készítettünk, ahol teljesen véletlenül találkoztunk az általunk leszórt szivacsautókkal - az látható, hogy a Porsche-szivacsokat bizony használatba vette a célközönség.

egyedi_01

      Felszállás előtt, a bekészített reklámanyaggal

egyedi_02

                                       A szivacsautok

egyedi_03

         A reklámanyag szórása a lakótelep fölött

egyedi_04

          A szórás a speciális rekodónyíláson át történt

egyedi_05

             A sikeres kampány egy bizonyítéka

egyedi_06

          ... használatba vett reklámanyag Budapesten